ယထာ အာေရာဂ် ၊ ေယာဗၺနံ ဗ်ာဓိ ဇရာ ပေရာသိတံ ။ ဧ၀ံ ဟိ ဇိ၀ိတံ သဗၺံ ၊ မရဏပၸရိေယာသိတံ ။

Monday 17 October 2011

Driver_Checker_2.7.5_Datecode_19.09.2011


အခု ကၽြန္ေတာ္ Driver Chacker ေလးတစ္ခု တင္ေပးလိုက္ပါတယ္.. ဒီေကာင္ေလး ကေတာ့ မိမိတို႔ ကြန္ပ်ဴတာ မွာလိုအပ္ေနတဲ့ Driver ေတြကိုရွာေဖြ ေပးမယ္ ၊ ျပီးရင္ တစ္ခါထဲ ေဒါင္းေလာ့တန္းခ်ျပီး လိုအပ္တဲ့ Driver ေတြ ကိုတန္းျပီး Install လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္.. မိမိတို႔ ကြန္ပ်ဳတာ အတြက္လိုအပ္ေနတဲ့ Driver ေတြကို အခုကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးလိုက္တဲ့ Driver Chacker ေလးကိုသံုးျပီး အလြယ္တကူ ရွာေဖြေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္.. ျပီးရင္ေတာ့ အလြယ္တကူ ေဒါင္းေလာ့ခ်ျပီး Install လုပ္ေပးလိုက္ယံုပါပဲ .. ကၽြန္ေတာ္ ဒီေကာင္ေလးအတြက္ လိုအပ္တဲ့ Key ေတြကိုလဲ ထည့္ေပးထားပါတယ္.. ညာဘက္ေထာင့္နားမွာရွိတဲ့ Register ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ..ဒါဆိုရင္ Key ထည့္ရမယ့္ ေကာင္ေလးေပၚ လာပါလိမ့္မယ္.. ျပီးရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ Key ေတြထဲကို တစ္ခုကိုယူျပီး ထည့္ေပးလိုက္ယံုပါပဲ.. ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ပံုေလးေတြနဲ႕လဲ ျပေပးထားပါတယ္..

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More