ယထာ အာေရာဂ် ၊ ေယာဗၺနံ ဗ်ာဓိ ဇရာ ပေရာသိတံ ။ ဧ၀ံ ဟိ ဇိ၀ိတံ သဗၺံ ၊ မရဏပၸရိေယာသိတံ ။

Monday 17 October 2011

Windows 7 မွာအသံမလာဘူးဆိုရင္


ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ေတာ့ Windows 7 မွာအသံမလာတာနဲ႔ပါတ္သတ္ျပီးေျဖရွင္းလို႔ရမယ့္နည္းလမ္းေလးေတြကို
ျပန္ျပီးေတာ့မွ်ေ၀ေပးသြားပါမယ္..။ကၽြန္ေတာ္နည္းသံုးနည္းနဲ႔ရွင္းျပေပးသြားပါမယ္..။တစ္ခုေျပာခ်င္ပါတယ္..
ေမးထားတာေတြကိုခ်က္ခ်င္းျပန္မေျဖေပးႏိုင္ဘူးဆိုတာကၽြန္ေတာ္ေမးထားတဲ႔ေမးခြန္းေတြနဲ႔ပါတ္သတ္ျပီး
အဆင္ေျပျပီးအသံုး၀င္မဲ႔အေျဖမ်ိဳးကိုပဲအတက္ႏိုင္ဆံုးေပးခ်င္ပါတယ္..။ေျဖသာေျဖလိုက္ျပီးအဆင္မေျပဘူး
ဆိုရင္လဲဘာမွမထူးပါဘူး..။အခုကၽြန္ေတာ္ Windows 7 မွာ Audio ျပသနာတက္ေနတာနဲ႔ပါတ္သတ္ျပီးေမး
ထားတာေလးေတြနဲ႔ပါတ္သတ္ျပီးကၽြန္ေတာ္ေလ့လာမိသေလာက္အဆင္ေျပမယ္ထင္တဲ႔နည္းလမ္းေတြကို
ျပန္ျပီးေတာ့မွ်ေ၀ေပးသြားပါမယ္.။
More →

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More